INTERVJU – DJ JUNIOR JACK

 

 

Da li se danas više koristi analogna ili digitalna tehnologija u pravljenju muzike?

Junior Jack: Nema konkurencije između analogne i digitalne tehnologije .. to zavisi od toga šta želite da uradite, ja volim svoju analognu opremu ali sigurno da se danas muzika više proizvodi na kompjuterima i digitalnoj tehnologiji.

Kako koristiti muziku da se pokrenu ljudi i javnost?

Junior Jack: Koristite muziku na kako god želite, ali je i platite – podržite umetnike koji je stvaraju.

Da li je vaša muzika ono što se naziva elektronskom?

Junior Jack: Da, definitivno se moja muzika može nazvati elektronskom.

Kako se tvoj proces kreiranja muzike promenio tokom godina?

Junior Jack: To je veliko pitanje! Da, način produkcije se zaista promenio u poslednjih nekoliko godina. Ranije sam išao u studio sa mojim automobilom punim opreme, i trebao mi je ceo dan da svu to opremu povežem. Sada mi samo treba moj laptop i moj mozak!

Šta je najbolja stvar kod živih svirki?

Junior Jack: Nastupi uživo su definitivno promenili način na koji komponujem moju muziku. Sada kada u studiju pravim muziku, ne osećam se tako usamnjeno kao ranije – uvek zamišljam reakciju publike na moju muziku. Nastupi uživo su puni energije, i jednom kada krenete, ne možete više da stanete.


ekskluzivni intervju sa Junior Jack-om vodio novinar Ivan Trajković

Leave a Reply

