MKD::HIP-HOP::TONI ZEN

1. KOLIKO JE HIP-HOP POPULARAN U MAKEDONIJI?

Konačno se možemo pohvaliti da je Hip Hop u Makedoniji na nivou da može parirati ostalim zemljama na Balkanu i u Evropi.Sledim evoluciju Hip Hop-a od samog početka i došao sam do zaključka da i na našim prostorima opstaju i nadgrađuju se svi elementi hip hop kulture iako potiču iz opkruženja koje se dosta razlikuje od našeg.U zadnjih 10 godina hip hop u Makedoniji drastično se uzdiže predstavljen je u različitim oblicima, ali njegovo istinito svjetlo bledi zato što svjetski hip hop artisti i lideri menjaju i mešaju njegovu prvobitnu formu, sa ostalim muzičkim stilovima pa zato većina podržava i razvija tu ideju

2. DANAS IMA DOSTA DJ-EVA I MC-A – KAKO PRONAĆI KVALITET?

Ima kvantiteta ali ima i manjka kvaliteta DJ’eva i Mc’a, teško je novim generacijama da se bave Hip Hop-om zato što su propustili 90te godine, zlatne godine ili “GOLDEN ERA OF HIP –HOP”.Sad je više sintetički i različitiji zvuk iz tog vremena pa zato i stariji vrlo teško pronalaze kvalitet kod mlađih izvodjača

3. KOJI MOMENAT JE BIO PRELOMAN U TVOJOJ KARIJERI?

Dugo vremena sam bio aktivan DJ i MC – prioritet mi je bio da budem DJ, ali 2008 god napravio sam onu promenu koja me dovela do ovoga što sam sad, shvatio sam da imam puno toga da kažem pa zato počeo sa pisanjem tekstova, praveći svoju muziku ona je postala i još uvek je deo mog života.

4. KOLIKO TI JE POMOGLO UCETVOVANJE U SURVIVOR-u?

Moje učešće u SURVIVOR-u mi je donelo veliko iskustvo, informacije i prijatelje, ali najdraže mi je što sam se još više približio prirodi i bolje sam upoznao princip na kome počiva Svet, slava je neminovna i pomaže ponekad ali je nisam zloupotrebio u ovom slučaju.

5. STA MISLIŠ O STARLETI STANIJI DOBORJEVIĆ?

Pre svega, pojam “starleta” u mom svetu ne postoji pa i zbog toga nisam razmisljao oko Stanije, znam samo da dobro izgleda a ostalo je nepoznato za mene.

6. TVOJI BUDUĆI PLANOVI VEZANO ZA KARIJERU?

Pre 8 godina je bio pokušaj osnivanja Hip Hop zajednice ali se ideja nije ostvarila onako kako je bila zamišljena pa zato je sve propalo, sad je ostalo nekoliko ekipa koje imaju različite stavove, ambicije i rezultate.U momentu je aktuelna moja pjesma “ISTI”, u kojoj ističem jasnu poruku da je sve što je na planeti Zemji međusobno povezano i funkcioniše kao jedan organizam, svi smo isti bez razlike na boju kože, pol, veru i profesiju, sa ovom pjesmom najavljujem svoj 5ti album koj se zove “MikroSkopski Organizam” i trebao bi izaći u proleće 2013.

Ivan Trajković

Leave a Reply

