e-Bezbednost Blog

Pozabavićemo se još malo temom Fejsbuka, čije ime namerno pišemo onako kako se izgovara u našem jeziku. On predstavlja sociološki fenomen savremnog društva u kojem koegizstiraju članovi iz različitih kultura učaureni u jednu novu, globalnu kulturu. Postoje brojne definicije kulture koje treba razlikovati od definicija kulturnog.  Fejsbuk je svojom masovnošću prerastao pojam subkulture i prešao u tip kulture, odnosno kulturu “per se”. U ovom kontekstu, Fejsbuk kulturu mogli bismo definisati kao način postojanja i samodefinisanja u virtuelnom svetu. Svaki član društvene zajednice na internetu sam određuje svoje postupke i sam definiše svoj profil kao sopstveni alter ego u virtuelnom okruženju. Ovo nije karakteristika samo Fejsbuka, već i drugih društvenih mreža, ali obzirom da on predstavlja najveću zajednicu na internetu, dalje ćemo se baviti prvenstveno Fejsbukom. Svakako da ova definicija nije dovoljno precizna, te se s toga može smatrati veoma uopštenom, ali iz perspektive svakog korisnika on se može definisati na…

View original post 828 more words

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s