MUZIKA U SRBIJI :::::: ŽELJKO VASIĆ

Zeljko-Vasic

1. Da li u Srbiji postoje “zvezde” u pravom smislu te reči?

Postoje svakako i kod nas se taj status tretira u odnosu na trajanje na muzičkoj sceni…svakako prva asocijacija na muzicke zvezde za mene je Čola

2. Koliko je izgled bitan za jednog muzičara?

Izgled je važan ali ne i presudan…to je samo moje subjektivno mišljenje

3. Šta misliš o voditeljkama koje vode ozbiljne emisije, a imaju stajling primeren muzičkim show programima?

Verovatno im niko nije objasnio šta znači biti društveno odgovoran kada se baviš javnim poslom.

4. Kako spojiti zabavu i ozbiljan muzički nastup?

Videćete na mom koncertu

5. Ko je po tebi najbolji Srpski pevač / pevačica?

Aleksandra Kovač, Jelena Tomašević…

6. Da li se može uporediti TV u Srbiji i u Americi?

Verovatno da može..

7. Ko je tvoj uzor u svetu show-bizza ?

Nemam uzore i trudim se da se ovim poslom bavim na najiskreniji način…show bizzom se bave moji saradnici i menadžeri

8. Šta misliš o tzv. starletama kojih ima dosta u našim medijima?

Razmišljam o njima kao i o Madagaskaru….u stvari više razmišljam o Madagaskaru

9. Da li je Internet pretnja TV-u u Srbiji?

Ne. U skoroj budućnosti…ljudi i dalje vole da gledaju tv

10. Da li i koliko koristiš društve mreže Facebook i Twitter? Da li ti one pomažu u poslu?

Korisnik sam Twittera i Facebooka od pre godinu dana. Do tada sam ih ignorisao, ne znam ni ja zašto…ali mi svakako pomažu

Ivan Trajković

Leave a Reply

