TV LICA – ALEKSANDRA IVANOVIĆ

Intervju sa novinarkom, urednicom i voditeljkom TV Pink Aleksandrom Ivanović.

3

1.Da li je teško voditi Jutarnji dnevnik toliko dugo?

Ja sam kao vojnik i na poslu dajem sve od sebe. Uvek se trudim da svoj posao uradim najbolje moguće.Na prvom mestu mi je kvalitet i zadatak da opravdam poverenje gledalaca ,trudim se da oni nikada ne vide bilo kakav problem što lični što profesionalni …u stanju sam da radim danima bez prestanka ako situacija tako nalaže a kad se isključe kamere mogu i da padnem u nesvest jer ja sam svoj profesionalni zadatak izvršila.
S obzirom na to da sam i urednik jutarnjeg Nacionalnog Dnevnika i da ujutru moram da pripremim ne samo Dnevnik nego i male vesti, imam dosta posla od trenutka kada otvorim oči .Ali kada nešto volite onda ništa nije teško !

2.Kad nisi pred kamerama, tvoj posao obuhvata i…

Pa ja sam nekako tri u jedan – i novinar i urednik i voditelj . Dakle kada nemam jutarnje smene i kada ne vodim jutarnji dnevik ja uredjujem ostale Vesti dana kao i Nacionalne dnevnike a od nedavno sam i urednik Infotopa na kanalu PINK 3 .Dakle moj radni dan počinje uredničkim kolegijumom ,dogovorom sa novinarima koji taj dan prate određene događaje i pripremanjem priloga za Dnevnike. Moj radni dan počinje ujutru u 10 a završava se uveče u 8 .S obzirom na to da sam i novinar najbolje razumem da za novinare nema slobodnog hoda …uvek se prate sve vesti, sva dešavanja kod nas i u svetu tako da i kada imamo slobodan dan mi smo jednim delom uvek u poslu.

3.Koliko slobodnog vremena imaš i kako ga koristiš?

Nije lako 24 časa biti opterećen vestima ,posebno kada su loše a nažalost ponekad jesu i to i na globalnom nivou. Prosto smo bombardovani teškim temama pa mi je slobodno vreme dragoceno . Najviše volim da sam u društvu dragih ljudi ali volim i da provodim vreme sama sa sobom, dok me boravak u prirodi najbolje opušta i oslobađa od negative energije i stresa . Svaki slobodan trenutak koristim za džoging na Adi ,slušam muziku i opuštam se.

4.Koje je tvoje omiljeno mesto za odmor u BG, a koje za letovanje ?

Omiljena mi je Ada ali volim da odem i do 25.maja , Keja u Zemunu ,Avale a sa obzirom na to da sam rasla pored Dunava, obožavam Dunav. Volim reke, prirodu i pešačenje ali najviše more ! Imala sam sreću da obidjem mnoga svetska mondenska letovališta . Kan, Nica, Monte Karlo su moje omiljene destinacije. Španija takodje ali i Kipar ,u divnom sećanju mi je ostala Korzika a posebno Sardinija gde sam odsela u najmondenskijem i najskupljem letovalištu Porto Cervo gde dolazi svetski džet-set ,tamo kuće imaju Silvio Berluskoni i Putin, i zaista je predivno… Međutim ja se uvek vraćam mojoj Crnoj Gori ,tamo moram da provedem bar nedelju dana i onda je moj godišnji odmor potpun.

5.Koji je tvoj omiljeni auto? Kakav si vozač?

Volim automobile i imam dug vozački staž i mislim da sam dobar vozač (to mi uglavnom kažu muškarci).
Danas prave tako dobre i lepe automobile da je jako teško odlučiti koji je baš omiljeni ..a i zavisi na koju klasu se odnosi ali evo da ne idem previše u “visine” i da ne pričam sad o Maseratiju ,Ferariju ili Rols Rojsu,ako izuzmemo džipove ,BMV ,Audi ,Mercedes …ima toliko dobrih automobila u nižoj klasi da mislim da čovek teško danas može da se odluči. Ali otkriću vam da ja volim italijane. Njihov dizajn je neprevazidjen i uvek imaju lični pečat . Ranije sam obožavala Alfu 147 a sada volim Đulijetu i Lanciu … Volim taj italijanski dizajn , iako vozim i nemačke automobile. Inace pasionirani sam fan Formule 1 ,uvek sam navijala za Ferari posebno u eri sedmostrukog šampiona Mihaela Šumahera koga bukvalno obožavam ! Išla sam na mnoge trke i čak sam ga videla uživo jer sam imala prilike da budem u njihovom boksu …tada sam upoznala i Nikija Laudu i Flavija Briatorea. To je bilo predivno iskustvo.

6. Kada ne bi vodila Dnevnik i vesti, koja emisija bi bila po tvom ukusu?

Dnevnik jako odgovara mom karakteru mada bi se snašla i u drugoj vrsti emisija…S vremenom čovek počne da razmišlja o promeni pa sam i ja imala ideje o autorskoj emisiji . Mogla bih da vodim i neku zabavnu emisiji ali i da se bavim temama koje tište današnjeg čoveka . Imam razne ideje i nadam se da ću ih ostvariti.

2

7. Svedoci smo “estradizacije” televizije u Srbiji… da li program prati želje naroda ili “nameće” gledaocima teme?

Da – estradizacije, ali ja bih pre rekla vulgarizacije ! Sve je nekako izgubilo meru dobrog ukusa. No čini mi se da je ta stvar otišla predaleko i da nema povratka. Svi mediji nas bombarduju raznim gadostima ,vulgarnošću ,površnošću ,nevaspitanjem i najprizemnijim osećanjima … dakle ne samo televizija …na internet portalima i u štampanim medijima mogu da se vide i pročitaju mnogo gore stvari nego na TV. Sve je dekadencija u današnjem društvu. Izgubili smo se kao ljudi u materijalizmu i ovom potrošačkom a ja bih rekla i prostačkom društvu. Kreativnost više nije na ceni samo niske strasti – što niže …i što kraće suknje . Živi se na brzinu i instant vrednosti su nas preplavile . Dakle ne mislim da je samo TV kriva ,ali da mora da ima odgovornost prema gledaocima. Prvenstveno bi to trebao da ima Javni servis …danas nema ni kulturnog a ni obrazovnog školskog programa. Kada sam ja bila mala ja sam nešto iz tv emisija za decu mogla i da naučim …današnja deca su izložena pre svega internet nasilju raznih vrsta i strašno je da se time niko ne bavi. Tu i tamo stidljivo neko digne glas jer ljudi se plaše da iskaču i da budu bele vrane .. a ja baš to volim – da budem buntovnik ali sa razlogom, da sledim sebe, pa i da čitav svet stoji na jednom stanovištu a ja na drugom – ne bi me pokolebali . Važno je imati stav!

8. Da li bi ušla u neki Reality show?

Ne bih naravno. Nisam “interesantna” na taj način.

9. Da li sebe kroz 10 godina vidiš i dalje u svetu novinarstva?

Da zašto da ne . Svugde u svetu se najviše cene veterani u novinarstvu ,seniori ,čije iskustvo je neprocenjivo! Mada u Srbiji se ne ceni ništa pa tako ni nečije iskustvo ,rad i trud . Ali nadam se da ću opstati u svom poslu jer ga volim a zrelost u svakom smislu samo može da donese kvalitet .

10.Kada bi naišla na zlatnu ribicu, koje bi bile tvoje 3 neostvarene želje?

Da, čuveno simpatično pitanje koje u nama otkriva veliku decu …pa definitivno bih poželela zdravlje za moje roditelje i mene …ostalo imamo ,veru, istinu i nadu da ljubav još postoji !!!

Ivan Trajković

Leave a Reply

