TV LICA : MARIJA EGELJA

1. Da ne vodiš vremensku prognozu, koja emisija bi bila po tvom ukusu?

Volim prirodu, putovanja tako da bih verovatno putovala na meni najlepša i najzanimljivija mesta i snimala. Emisija bi se sastojala od opisa mesta, zanimljivosti sa putovanja i mojih nekih impresija o tome. Trudila bih se da oko kamere zabeleži što više lepih stvari koje je i moje oko videlo.

2. Imaš i zanimljiv hobi, baviš se folklorom, kako te je to privuklo?

Vec 12 godina aktivno igram u KUD-u “Lazar Hrebeljanović”. Kao što sam rekla obožavam da putujem, imali smo dosta turneja, tako da sam obišla dosta zemalja. Folklor mi pruža uživanje u igranju, putovanju i druženju sa ljudima sa kojima sam odrastala. To nije više hobi, vež deo mog života.

3. Šta najviše voliš u radu na TV?

Pre je to bilo šminkanje, feniranje, sredjivanje,a sada jedva čekam da stilisti, frizeri i šminkeri završe svoj deo posla i krenem na snimanje. Najviše volim program uživo. Uključivanje u živi program nosi sa sobom veliku odgovornost i koncentraciju ali i osećaj spontanosti, što mi posebno prija. Volim i snimanje na terenu, posebno kada prolaznici zastanu da popričaju malo sa mnom.

4. Smatraju te za jednu od najlepših voditeljki, koliko je izgled bitan za TV?

Hvala na komplimentu! Mnogi više gledaju nego sto slušaju televiziju, tako da je izgled bitan. Lepota je, po meni, za rad na televiziji izuzetno bitna, ali ne i dovoljna. Mora postojati neka harizma, prizemnost kod voditelja jer je to za gledaoce vrlo bitno, oni sve osete i ne daju se prevariti.

5. Da se ne baviš novinarstvom, bila bi…

Glumica! Nisam tip koji bi mogao da radi u kancelariji 8 sati, volim komunikaciju, druženje, aktivnost, timski rad na poslu.

Ivan Trajković

Leave a Reply

